Shoppingmania.sk nájdete na GLAMI.sk

Vrátenie tovaru

Úvod Dodanie tovaruVrátenie tovaru

Objednali ste si peňaženku a zistili ste, že sa vám do nej nezmestia všetky doklady a veci, ktoré ste boli zvyknutý nosiť v starej peňaženke, nepáči sa vám doručená kabelka alebo je pre vás objednaný ruksak malý a nezmestí sa do neho všetko potrebné? Nezúfajte, nič sa nedeje.
 
Ak nie ste z akéhokoľvek dôvodu spokojný s doručeným tovarom, do 14 dní od jeho prevzatia máte nárok na jeho vrátenie bez udania dôvodu. Nižšie nájdete návod ako na to.
 
Ako vrátiť doručený tovar?
 
Keďže doprava a platba za všetky objednávky v našom internetovom obchode aktuálne funguje iba prostredníctvom slovenskej pošty s platbou na dobierku pri prevzatí tovaru na pobočke pošty, reklamácie objednávok fungujú rovnakým spôsobom cez slovenskú poštu.

 

1.) Najprv odporúčame pozrieť si sekciu odstúpenie od zmluvyreklamačný poriadok. V časti odstúpenie od zmluvy nájdete tlačivo, ktoré je vhodné vyplniť a zaslať nám buď v elektronickej podobe emailom alebo vyplnené pribaliť do balíka s vráteným tovarom. Môže nám to pomôcť zlepšiť sa a odstrániť prípadný problém, kvôli ktorému ste neboli s tovarom spokojný. Tento krok a vyplnenie tlačiva nie je potrebný, záleží len na vás, či tlačivo vyplníte alebo nie.


2.) Pred tým, ako sa rozhodnete odoslať nám balíček s vráteným tovarom, prosím kontaktujte nás aspoň prostredníctvom emailu, aby sme vedeli, že máme očakávať balík – môže to urýchliť vybavenie reklamácie.


3.) Tovar, ktorý chcete vrátiť, dôkladne zabaľte a odneste na slovenskú poštu.

4.) Balík nám pošlite na dobierku (celková cena objednávky aj s poštovným a dobierkou, ktorú ste nám zaplatili + poštovné, ktoré zaplatíte na pošte za balík s vráteným tovarom) na našu fakturačnú adresu uvedenú v časti kontakt alebo nižšie:

Martin Gancarčík
Rastislavova 3487/20
058 01 Poprad
0908 448 691
info.shoppingmaniask@gmail.com

Výšku dobierky uvádzajte ako celkovú cenu objednávky aj s poštovným a dobierkou, ktorú ste nám zaplatili za objednaný tovar + poštovné, ktoré zaplatíte za odoslanie balíka s reklamovaným tovarom.

Príklad: Pani Anna si objednala koženú dámsku peňaženku za cenu 35 €, pričom za poštovné zaplatila ešte 3 €, spolu nám teda za celú objednávku zaplatila 38 €. O 4 dni si na pošte prebrala balíček a tešila sa, že si konečne vymení starú peňaženku za novú. Doma však pani Anna zistila, že sa jej do novej peňaženky nezmestia všetky potrebné doklady a veci, ktoré bola zvyknutá nosiť v starej peňaženke, preto nás kontaktovala emailom s tým, že chce peňaženku vrátiť. Keďže ešte neubehlo 14 dní od prevzatia tovaru, pani Anne sme ochotne povedali, že nemáme žiaden problém s tým, aby nám peňaženku vrátila, prípadne si ju vymenila za inú. Pani Anna si z našej ponuky nevybrala žiaden iný model peňaženky, ktorý by jej vyhovoval, preto sa rozhodla pre vrátenie tovaru s vrátením peňazí. Peňaženku zabalila a odniesla na slovenskú poštu. Na pošte jej povedali, že za odoslanie balíka zaplatí 3 €, preto si ku cene dobierky pripočítala 3 € a poslala nám peňaženku na dobierku so sumou 41 € (38 €, ktoré nám zaplatila za objednávku + cena poštovného za vrátenie tovaru). Pri dobierke mala na výber, či jej pošta pošle peniaze na účet alebo na adresu, zvolila si dobierku na účet a v utorok nám odoslala balíček. V piatok sme si na pošte prevzali balík s vrátenou peňaženkou a už na ďalší týždeň pani Anne prišla na účet platba 41 € od Slovenskej pošty za reklamovanú peňaženku.

5.) Na pošte máte pri dobierke na výber dve možnosti: dobierka na účet a dobierka na adresu.

Ak chcete aby vám peniaze prišli na účet, zvoľte dobierku na účet a správne zadajte svoje číslo a po tom, čo si my na pošte preberieme balík s vráteným tovarom, vám pošta pošle peniaze na váš účet.

V prípade, že ste zvolili dobierku na adresu, keď bude vaša zásielka doručená adresátovi, čiže nám, dostanete písomné alebo e-mailové oznámenie od slovenskej pošty (ak ste v podacej potvrdenke uviedli e-mailovú adresu) o vyinkasovanej dobierkovej sume. Dobierkovú sumu  si môžete prevziať na ktorejkoľvek pobočke pošty v termíne uvedenom na oznámení.

6.) Balík s vráteným / reklamovaným tovarom zaslaným na dobierku na našu fakturačnú adresu si na pošte bezodkladne preberieme, pre skoré vybavenie reklamácie a vašu spokojnosť.

7.) Po našom prebratí zásielky na pošte, vám pošta do niekoľkých dní vráti peniaze za vašu objednávku v našom internetovom obchode spôsobom aký ste zvolili pri odoslaní balíka na dobierku.

8.) Reklamácie je vybavená.

Copyright 2021 - 2024 © shoppingmania.sk