Blog / Články
Výrobcovia / značky

FAQ - často kladené otázky

Úvod Zákaznícky servisFAQ - často kladené otázky

1.     Môžem u vás nakupovať aj bez registrácie
 
Áno samozrejme. Nakupovať v našom internetovom obchode môžete aj bez nutnosti registrácie. Ako nezaregistrovaný zákazník však prichádzate o určité výhody, ako napríklad možnosť využiť náš vernostný program. Bližšie informácie nájdete v sekcii ako nakupovať a o výhodách registrácie sa dozviete viac v časti vernostný program.
 
2.     Ako si mám objednať tovar?
 
Nakupovanie v našom internetovom obchode je veľmi jednoduché. Pre istotu sme si pre vás ale pripravili krátky návod ako na to, ktorý nájdete v sekcii ako nakupovať.
 
3.     Koľko zaplatím za dopravu – poštovné?
 
Momentálne posielame všetky balíky na dobierku cez slovenskú poštu. Cena dobierky je u nás pevne nastavená pri každej objednávke na 0,60 € (60 centov). Cena poštovného záleží na výške vašej objednávky, čím je objednávky výššia, tým menšie je poštovné – od 60 € máte poštovné ZADARMO, pri nákupe nad 60 € teda zaplatíte iba 0,60 € za dobierku. Viac sa dozviete v sekcii doprava a platba.
 
4.     Kedy mi bude doručený objednaný tovar?
 
Keďže všetok tovar máme dostupný skladom a balíky odosielame najneskôr 24 hodín od objednávky, tovar vám bude doručený približne do 3 až 4 dní.
 
Príklad 1 : Pani Jana si u nás objedná novú kabelku v pondelok o 8:30 ráno. Kabelku zabalíme a ešte v pondelok poobede odnesieme na slovenskú poštu. Nasledujúci deň (utorok) balíček odíde z pobočky pošty, kde bol podaný a putuje na adresu doručenia (väčšinou 1 až 2 dni). V stredu dostane pani Jana email (väčšinou aj email aj SMS) od slovenskej pošty, že si môže prísť po balík. Ak má pani Jana čas, tak ešte v stredu si môže prevziať svoj balík a tešiť sa tak z novej kabelky. Ak čas nemá, balíček si ju v kľude počká na pošte, kým bude mať čas si poňho prísť ????
 
Príklad 2 : Pán Karol si u nás objedná koženú pánsku peňaženku v pondelok o 13:50 poobede. Peňaženku mu v pondelok zabalíme a v utorok odnesieme na slovenskú poštu. Nasledujúci deň (streda) balíček odíde z pobočky pošty, kde bol podaný a putuje na adresu doručenia (väčšinou 1 až 2 dni). Vo štvrtok dostane pán Karol email (väčšinou aj email aj SMS) od slovenskej pošty, že si môže prísť po balík. Ak má pán Karol čas, tak ešte vo štvrtok si môže prevziať svoj balík a tešiť sa tak z novej peňaženky. Ak čas nemá, balíček si ho v kľude počká na pošte, kým bude mať čas si poňho prísť ????
 
 

5.     Môžem u vás zaplatiť za objednávku aj kartou online, alebo kartou či hotovosťou pri osobnom odbere vo vašej predajni?
 
Nie. Kartou online sa u nás momentálne nedá zaplatiť za objednávku. Kamennú predajňu zatiaľ nemáme, čiže takisto neponúkame ani možnosť prevzatia tovaru a platby pri osobnom odbere. Balíky odosielame a doručujeme prostredníctvom slovenskej pošty s platbou na dobierku pri prevzatí tovaru. Zaplatiť kartou alebo hotovosťou môžete na pobočke slovenskej pošty pri preberaní objednávky.
 
6.     Posielate balíky aj do Českej republiky?
 
Nie. Objednávky odosielame iba v rámci Slovenskej republiky. Balíky do Čiech ani do žiadnej inej krajiny neposielame.
 
7.     Reklamácia – tovar mi prišiel nepoškodený, no ruksak je pre mňa malý / kabelka sa mi už nepáči / myslel som si, že pánska taška bude trošku väčšia / do peňaženky sa mi nezmestia všetky potrebné karty a doklady, ktoré som bol zvyknutý nosiť v starej peňaženke, ..... Môžem tovar vrátiť?
 
Áno. Ak nie ste z akéhokoľvek dôvodu spokojný s doručeným tovarom máte 14 dní na vrátenie tovaru bez udania dôvodu. Predtým ako nám zašlete daný tovar je však potrebné vyplniť tlačivo na odstúpenie od zmluvy, ktoré nájdete tu. Vyplnené tlačivo nám môžete zaslať buď v elektronickej podobe prostredníctvom emailu alebo si ho môžete stiahnuť, vytlačiť a vyplniť v papierovej podobe a pribaliť ho do balíka spolu s tovarom, ktorý chcete vrátiť. Ako postupovať pri reklamácii, respektíve pri vrátení doručeného tovaru nájdete v sekcii vrátenie tovaru.
 
8.     Ako zistím, či máte produkt skutočne na sklade?
 
V našom internetovom obchode ponúkame len tovar, ktorý máme aj fyzicky na sklade, čo výrazne urýchľuje vybavenie a dodanie objednávky ku zákazníkovi. Pri každom produkte v kolónke „dostupnosť“ vidíte aktuálnu dostupnosť tovaru. Ak tam je „Dostupnosť: skladom“ tovar máme skutočne fyzicky na sklade.
 
9.     Objednal som si v piatok večer o 18-stej / objednal som si v soboru ráno, je pondelok a tovar mi ešte neprišiel. Kde je?
 
Objednávky bežne odosielame iba v pracovné dni, čiže od pondelka do piatku. Občas balík zanesieme na poštu aj v sobotu doobeda, kým je ešte otvorená, nie je to však pravidlo. V nedeľu sú pošty zavreté.
 
10.     Dá sa u vás zaplatiť za objednávku aj na splátky?
 
Nie. Za všetky objednávky v našom internetovom obchode aktuálne môžete zaplatiť iba prostredníctvom dobierky pri prevzatí balíka na pošte. Viac informácií o platobných metódach a možnostiach dopravy nájdete v časti doprava a platba.
 
11.     Môžem si tovar prevziať aj osobne? Máte nejaké výdajné miesto alebo kamennú predajňu?
 
Nie. Zatiaľ nemáme žiadne výdajné miesto ani kamennú predajňu, tým pádom sa tovar nedá prevziať osobne a všetky objednávky posielame prostredníctvom slovenskej pošty na dobierku.
 
12.     Nemám email, môžem si u vás aj tak objednať?
 
Áno, môžete si objednať aj keď nemáte email. Zadanie emailu je nutný krok  pri vytváraní objednávky, preto ak nemáte email, do kolónky email zadajte akúkoľvek vymyslenú emailovú adresu napríklad „vymyslenyemail762@gmail.com“. Majte však na pamäti, že na email chodia všetky upozornenia o stave objednávky – prijatie objednávky, odoslanie objednávky, ... Všetok tovar odosielame najneskôr do 24 hodín od objednania a to či máte alebo nemáte email to nijako neovplyvňuje. Každopádne, ak nemáte email a máte nejaké otázky, neváhajte nás kontaktovať prostredníctvom našej facebookovej stránky alebo telefonicky na čísle 0908 448 691.
 
13.     Ako u vás prebieha vrátenie tovaru?
 
Ako reklamovať, respektíve vrátiť tovar objednaný v našom internetovom obchode nájdete v časti vrátenie tovaru. Pozrite si aj sekcie odstúpenie od zmluvy (nájdete tu tlačivo, ktoré je nutné vyplniť a zaslať nám buď v elektronickej podobe alebo vyplnené pribaliť do balíka s vráteným tovarom) a reklamačný poriadok.
 
14.  Zaregistroval som sa a neprišiel mi žiadny email / objednal som si tovar a neprišiel mi žiadny email. Čo teraz?
 
Pravdepodobne ste nesprávne zadali svoju emailovú adresu alebo mohol email skončiť v priečinku so spamom, preto najprv skontrolujte spam, prípadne ešte chvíľu počkajte. Ak vám email ani po chvíľke neprišiel, skúste objednávku vytvoriť ešte raz. Ak sa problém opakuje, neváhajte nás kontaktovať prostredníctvom našej facebookovej stránkyemailu alebo telefonicky na čísle 0908 448 691.
 
15.  Aká je záručná doba na tovar?
 
Záručná doba na každý produkt v našom internetovom obchode je štandardných 24 mesiacov, čiže 2 roky.
 
16.  Sú obrázky produktov a ich farby totožné s tým, ako vyzerá produkt v skutočnosti?
 
Áno. Záleží nám na tom, aby fotky produktov a ich farby boli čo najviac totožné s tým ako produkty vyzerajú v skutočnosti.
 
17.  Chcem / budem u vás znovu nakupovať aj v budúcnosti. Ponúkate nejaké výhody alebo zľavy pre verných zákazníkov?
 
Ďakujeme vám a sme radi, že ste si pre svoj online nákup zvolili práve náš internetový obchod. Áno samozrejme, verný zákazníci môžu využiť nás vernostný program a pri ďalšom nákupe tak ešte viac ušetriť. Pre využitie výhod vernostného programu však musíte mať vytvorený účet (byť zaregistrovaný) v našom eshope. Viac sa dočítate v sekcii vernostný program.

Copyright 2021 © shoppingmania.sk